سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينماي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 

منوي اصلي سايت

تبلیغات در سامانه اطلاعات سینماها (ای نتورک)

تبلیغات در سامانه اطلاعات سینماها (ای نتورک)

تبلیغات در سامانه اطلاعات سینماها (ای نتورک)

بازگشت به صفحه اصلي اخبار

بازگشت

   متن خبر

معاون توسعه، فناوی و مطالعات سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد:

رشد ۷ برابری فروش بلیت سینماهای اصفهان در تعطیلات نوروزی

معاون توسعه، فناوی و مطالعات سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: فروش بلیت در سینماهای اصفهان در تعطیلات ۷ برابر نسبت به مدت مشابه رشد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی حیدری خلیلی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح و بازگشایی سینما فلسطین اصفهان، با بیان اینکه اصفهان در دنیا به عنوان یکی از ۱۰ شهر دیدنی مطرح است، اظهار داشت: از ۲۳ شهرستان اصفهان تنها ۱۱ شهرستان دارای سینما هستند و ۱۲ شهرستان تجربه دیدن فیلم بر پرده سینما را ندارند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در این راستا در پش رو داریم به بازسازی سینما ساحل و خانواده به عنوان پردیس سینمایی اشاره کرد و افزود: فروش بلیت در تعطیلات نوروزی در سینماهای اصفهان ۷ برابر نسبت به مدت مشابه رشد کرده است.

معاون توسعه، فناوی و مطالعات سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: البته این استقبال را در سینماهای کل کشور شاهد بودیم به گونه‌ای که فروش بلیت در سینمای ایران پنج برابر رشد داشته و مخاطبان سینما چهار و نیم برابر شدند.

وی با بیان اینکه حوزه زیرساخت و فناوری‌های سینمای ایران به سرمایه گذاری یکباره نیاز دارد، تاکید کرد: اکنون ۶۸ درصد شهرستان‌های کشور فاقد سینما هستند بر این اساس به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیشنهاد می‌کنیم که با کار مشترک و حمایت همه جانبه مسئولان سینماهای کشور که وضعیتی مانند فلسطین دارند مورد بازسازی و احیا قرار گیرند.

حیدری  با اشاره به ظرفیت سینمای کشور بیان داشت: تعداد ۳۸۰ سالن با ۱۲۷ هزار صندلی داشتیم که در دولت جدید  ۷۴ سالن با ۱۳ هزار و ۳۵۰ صندلی به این ظرفیت اضافه شده است.

حوزه نوسازی و بازسازی سینما نیازمند حمایت است

وی با بیان اینکه در طول دو سال اخیر رشد مخاطبان و فروش بلیت سینما را داشتیم، گفت: این امر امیدوارکننده است اما رضایت ‌بخش نیست چراکه متوسط جهانی بهره وری از سینما در دنیا به ازای هر ۵۱ هزار و ۸۰۰ نفر، یک سینما است اما در ایران به ازای هر ۲۰۸ هزار نفر یک سینما وجود دارد.

معاون توسعه، فناوی و مطالعات سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد  با بیان اینکه حوزه نوسازی و بازسازی سینما نیازمند حمایت است، گفت: افزایش تعداد سینما در سیاست های وزارت ارشاد وجود دارد و بر این اساس احداث سالن‌های جدید و تامین تجهیزاتی مانند تصویر و صدا توسط سازمان توسعه سینمایی انجام می شود.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 03 اردیبهشت ماه 1395

 

 

   تبلیغات وبسایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 
 
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات سالن هاي سينماي كشور به تفکیک استان
ثبت و رفع نقص اطلاعات و مشخصات سینماها
طراحی و راه اندازی وب سایت

 

 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                                        پشتيباني فني، مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir