سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

رئیس انجمن سینماداران شرایط اکران فیلم در ماه رمضان را اعلام کرد

شرایط کار سینماها در رمضان؛ نمایش فیلم تا سحر

به گزارش سایت سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران: محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سینماها در طول ماه مبارک رمضان به سانس های نمایش فیلم در سینمای خود اضافه می کنند، گفت: سینماها می توانند براساس موقعیتی که دارند سانس های اکران فیلم را بعد از ساعت افطار تعیین کنند، البته سینماها می توانند با توجه به تعداد مخاطبانی که دارند سانس های نمایش فیلم را در سالن ها افزایش دهند.

محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران

وی تأکید کرد: برخی از سالن ها به دلیل موقعیت های متفاوتی که دارند، چندان مخاطب ندارند و ممکن است نیازی به سانس اضافه برای نمایش فیلم نداشته باشند اما برخی از سالن های سینمایی به خصوص پردیس ها، معمولاً با استقبال مخاطبان در ساعت های بعد از افطار مواجه می شوند.

رئیس انجمن سینماداران ادامه داد: خوشبختانه با همکاری نیروی انتظامی، محدودیت زمانی برای اکران فیلم ها در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و سینماها می توانند تا سحر فیلم نمایش دهند. البته معمولا سینماداران، دو ساعت مانده به اذان صبح سینما را تعطیل می کنند.

وی در پاسخ به اینکه سینماداران می توانند مانند سال گذشته تعدادی از فیلم ها را به انتخاب خود در سینما اکران کنند، توضیح داد: سال گذشته تعداد کمی از صاحبان فیلم تمایل داشتند تا فیلم هایشان در ماه مبارک رمضان اکران شود، به همین دلیل سینماداران برای فروش بیشتر در این ماه، دست به اکران فیلم هایی که در گذشته از فروش خوبی برخوردار بود زدند، اما امسال با توجه به اینکه فیلم های قابل قبولی برای اکران عید فطر درخواست داده اند، فکر می کنم دیگر نیازی به اکران فیلم های قدیمی نباشد.

قاصد اشرفی در پایان گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در اجرای این طرح ما را همراهی کرد که باید از این نهاد به خاطر حمایت از سینما تشکر کنم، اما امیدوارم صدا و سیما نیز در این طرح ما را همراهی و شرایط برای تبلیغ فیلم ها در رسانه ملی را فراهم کند.

منبع خبر: مهر نیوز
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 23 خرداد ماه 1394

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir