سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

مهدی‌ کرم‌ پور: گروه «هنر و تجربه» موفق نمی‌شود، چون دولت متولی ‌اش است

احمد طالبی‌نژاد: از عاقبت سینمای ایدئولوژیک شوروی عبرت بگیریم

مهدی کرم‌ پور گفت: فیلم‌های اوتی بخشی از نمایش گروه هنر و تجربه را تشکیل می‌دهند. این گروه را دولت تأسیس کرده و گفته یک سری فیلم ‌های کنار گذاشته شده را می‌خواهم اینجا اکران کنم. اما مثل هر فعالیت دولتی دیگری، این گروه هم پا نخواهد گرفت. آماری هم که ارائه داده‌اند، اگر دو فیلم ابتدایی را کنار بگذاریم می‌شود فروش شش روز سینما آفریقا!

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

به گزارش کافه سینما دقایقی پیش، کرم‌ پور این گفته‌ها را در میزگردی در برنامه هفت در شبکه سوم سیما گفت، که در آن احمد طالبی‌نژاد هم حضور داشت. کرم‌پور ادامه داد: بعد داریم برای این فیلم‌ها سوبسید پرداخت می‌کنیم. دولت وقتی بخواهد همه سینما را در اختیار بگیرد، همین خواهد شد.

احمد طالبی‌نژاد هم از دخالت فراوان دولت در سینما ایراد گرفت و از تهیه کننده ‌هایی گفت که اسمشان را می ‌نویسند در ابتدای فیلم، اما: «همه می‌دانیم پولشان را از کدام ارگان و نهاد گرفته ‌اند.» او اضافه کرد که این سینما، مثل یک آدم فلج می‌ماند که چوب زیر بغل ‌اش را گرفته‌اند.

مهدی‌کرم‌پور به کیفیت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: حالا بخش خصوصی به جای نهاد دولتی فارابی به فیلمسازها ابزار می‌دهد، به استانداردهای روز دنیا نزدیک شده و این کیفیت را به کمک بخش خصوصی باید به بخش‌های تولید و نمایش هم بیاوریم. ما از بخش خصوصی بهترین سرویس را در بخش ابزار می‌گیریم.

طالبی‌نٰژاد هم خاطره ‌ای تعریف کرد از تماشای ایران برگر در یک سینما در غرب تهران که سه نفر در سالن نشسته بودند و مسئولان سالن حتی حاضر نبوده‌اند نور پروژکتور را به اندازه کافی تنظیم کنند. او سپس سینمای ایران را با سینمای ایدئولوژیک شوروی مقایسه کرد که پس سقوط دولت، آن سینما هم مرد. او اضافه کرد: الان مردم حق انتخاب زیادی دارند.

منبع خبر: سایت سینمایی کافه سینما
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 26 اسفند ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir