سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

افتتاح سینمای چهار سالنه پرشین مهر کرج با فیلم های نوروزی

افزوده شدن 600 صندلی به ظرفیت ناوگان سینمایی کشور

بانی فیلم آنلاین: پردیس سینمایی پرشین مهر شهر کرج که از هفته آینده افتتاح خواهد شد به اکران فیلم های روز سینمای ایران و فیلم های سینمای هنر و تجربه، خواهد پرداخت.

به گزارش فارس، «رخ دیوانه»، «طعم شیرین خیال»، «استراحت مطلق»، «ایران برگر» و فیلمهای هنر و تجربه قرار است در این پردیس اکران شوند. طراحی نمای بیرونی این پردیس سینمایی الهام گرفته از حلقه ونگاتیو فیلم های سینمایی است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

ساخت پردیس سینمایی پرشین مهر شهر کرج از سال 86 آغاز شده است. این پردیس دارای چهار سالن به ظرفیت 600صندلی است به طوری که دو سالن آن دارای 200 صندلی و دو سالن دیگر دارای 100صندلی است.
پردیس سینمایی پرشین مهر شهر کرج که متعلق به بخش خصوصی است دارای پارکینگ مجرا و طبقات تجاری و رفاهی و دو سالن پذیرایی است. این پردیس سینمایی قرار است همزمان با اکران نوروزی به ناوگان سینمای کشور بپیوندد و نسبت به اکران فیلمهای روز سینمای ایران و 3 سانس سینمای هنر و تجربه اقدام خواهد نمود. این پردیس سینمایی چهار سالنه با حمایت موسسه سینما شهر تجهیزات سینمایی خود را تأمین نموده است و پیش بینی می شود که با آغاز به کار این پردیس سینمایی، جزو پرفروش ترین سینماهای کشور شود

سید مصطفی هاشمی مدیر پردیس سینمایی پرشین با اشاره به اینکه شهر کرج یکی از پایگاههای  مهم فرهنگی و هنری کشور است گفت: گروه هنر و تجربه با توجه به اینکه مدت کمی فعالیت خود را شروع کرده است ولی قشر جوان و هنرمندان و نسل جوان استقبال خوبی از این گروه کرده اند. او افزود: بسیاری از مخاطبان در شهر کرج و استان البرز تشنه تماشای آثار هنر و تجربه هستند و با توجه به جمعیت 2میلیون و سیصد هزار نفری استان البرز انتظار استقبال خوبی از فیلم های گروه هنر و تجربه می‌رود.

با توجه به اینکه در گذشته مردم مهرشهر برای تماشای فیلم های سینما به چند سینمای معدود شهر کرج می‌رفتند هم اکنون با افتتاح پردیس پرشین مهر شهر کرج امکان بسیار خوبی برای تماشای آثار سینمایی برای آنها به وجود آمده است اکثر جوانان علاقه مند سینما پیگیر این موضوع هستند که چه زمانی فیلم های سینمای ایران گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

او با اشاره به امکانات این پردیس سینمایی گفت: طراحی و چیدمان صندلی های این پردیس سینمایی به گونه ‌ای است که تماشاگر احساس راحتی بیشتری می‌کند. در برخی سینماها به خاطر نوع چیدمان و جانمایی، باعث استقبال کم مخاطبان شده بود. هم اکنون راهروهای این سینما عریض تر شده و به صندلی های روز سینمای جهان که توسط تولید کنندگان داخلی تولید شده؛ مجهز شده است .

او پیش بینی کرد که علاوه برجوانان و قشر دانشجو و فرهیخته، خانواده ها نیز از این پردیس سینمایی استقبال کنند. مدیر این پردیس سینمایی در ادامه گفت: یکی از ویزگی این پردیس سینمایی، طراحی نمای بیرونی این پردیس سینمایی الهام گرفته از حلقه و نگاتیو فیلم های سینمایی است و این تنها پردیس سینمایی است که تماشاگر با دیدن نمای بیرون آن به هویت سینمایی این مجمتع چند منظوره پی خواهد بود.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 24 اسفند ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir