سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

تقدیر انجمن سینماداران از سینما شهر و محمدرضا فرجی

متن پیام تقدیر سینماداران از موسسه سینماشهر و محمدرضا فرجی

دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران از موسسه سینما شهر و مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی برای معرفی سینمادارن برتر و بهترین مخاطبان سینما تقدیر کردند. در مراسم جشن آغاز اکران نوروزی سال 94 برترین مخاطبان سینما و همچنین بهترین مدیران سالن ‌های سینما و سینماداران تقدیر شدند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران با انتشار متنی از مجید مسچی مدیر عامل موسسه سینما شهر و محمدرضا فرجی مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی برای انجام این تقدیر تشکر کردند. متن پیام تشکر محمد رضا صابری بدین شرح است:

سینما با مخاطب زنده است
سینما برای ارتباط با مخاطب به سالنهای نمایش احتیاج دارد و سالنهای نمایش نیز به مخاطب نیاز دارند و بارها این جمله را شنیده ایم که سینما با مخاطب زنده است اما تاکنون هیچ فردی به صورت عملی به این دو عنصر اساسی در سینما توجه لازم را نشان نداده است و هیچگاه هیچ تقدیر خوبی از مخاطبان سینما و سالنهای سینمایی صورت نگرفته بود.

اقدام تحسین بر انگیز موسسه سینما شهر در جشن آغاز اکران نوروزی سال 94 و تجلیل از مخاطبان برتر سال 93 و همچنین مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی در معرفی سالنهای سینما و مدیران سینمایی برتر گام مهمی در نشان دادن اهمیت این دو بخش نادیده گرفته شده در سینما است. انجمن سینماداران با تقدیر از این حرکت موسسه سینما شهر و مدیر کل محترم نظارت و ارزشیابی امیدوار است تا این گونه مراسم ها و توجه به ضلع اصلی سینمای ایران در آینده نیز ادامه داشته باشد.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 22 اسفند ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir