سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

همزمان با سی و سومین جشنواره فیلم فجر

پردیس سینمایی چارسو افتتاح می‌شود

 بانی فیلم آنلاین: مدیر امور سینماهای سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از افتتاح پردیس سینمایی چارسو همزمان با آغاز این دوره از جشنواره در خیابان جمهوری تهران خبر داد.

محمدرضا فرجی با اعلام این خبر، درباره کم و کیف افتتاح پردیس سینمایی چارسو در خیابان جمهوری تهران به خبرنگار مهر گفت: این پردیس سینمایی یک مجتمع تجاری فرهنگی است که علاوه بر دسترسی متقاضیان به سالن ‌های سینما، فضای خرید و گشت و گذار مناسبی را در دل پایتخت ایجاد می‌کند. وی ادامه داد: سالن اصلی پردیس سینمایی چارسو که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر افتتاح می‌شود دارای 331 صندلی است و در مجموع این پردیس، 5 سالن سینمایی دارد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

مدیر امور سینماهای جشنواره سی و سوم فیلم فجر یادآور شد: در حال حاضر همکاران ما در بخش عمرانی شبانه روز مشغول فعالیت و آماده سازی این پردیس سینمایی برای افتتاح و آغاز به کار آن هستند. امروز مجموع صندلی‌های این پردیس سینمایی نصب شد و امور جزیی باقیمانده نیز تا آغاز جشنواره سی و سوم، انجام می‌شوند.

فرجی با اشاره به ظرفیت پذیرش یک هزار خودرویی پارکینگ این پردیس سینمایی، گفت: تصور ایجاد یک پردیس سینمایی با پارکینگی به ظرفیت پذیرش هزار خودرو در دل شهر تقریباً غیر ممکن بود اما خوشبختانه این پردیس سینمایی مانند پردیس سینمایی کوروش نیاز مردم را تأمین می‌کند. پردیس سینمایی چارسو در ضلع جنوبی پاساژ علاء‌الدین در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ واقع شده است.

فرجی مدیر امور سینماهای سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ادامه صحبت‌ های خود درباره حضور استانها در این دوره از جشنواره فیلم فجر، گفت: واقعیت این است که حضور استان‌ های مختلف در جشنواره بستگی به قراردادهایی دارد که بسته می‌شوند. آنچه تا امروز درباره حضور استان‌ها در جشنواره فیلم فجر می‌شنویم بر اساس اطلاعات شفاهی است و به هیچ عنوان روی کاغذ نیامده است.

وی در پایان متذکر شد: تاکنون اسم استان خراسان رضوی، استان گلستان و استان خوزستان مطرح شده است اما هیچ یک از این استان‌ها قرارداد مکتوب ننوشته‌اند و تنها اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره را کرده‌اند. بنابراین بر اساس درخواست مکتوب ستاد استانها، این دوره از جشنواره با آثار خود مهمان استان‌ های متقاضی خواهد بود.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 30 دی ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir