سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

در گفتگو با «بانی فیلم» مطرح شد: فیلم بدون رمز اکران به چه درد من می خورد؟

واکنش مدیر سینما شاهین طلایی

بانی فیلم آنلاین: مدیر سینما شاهین طلایی شاهین شهر،دلیل عودت «آتش بس 2» را در اختیار نداشتن رمز اکران آن از سوی هدایت فیلم بیان کرد. سیاوش کاویانی در پی اظهارات هدایت فیلم مبنی بر عودت DCP «آتش بس 2» از جانب سینما شاهین طلایی بدون نمایش آن، به بانی فیلم گفت: قرار بود «آتش بس 2» از 17 مهر همزمان با سینما یاسمن در سینمای ما نیز اکران شود، اما دفتر هدایت فیلم 19 مهر فیلم را به ما ارسال کرد. ما هم دلخور نشدیم و با هدایت فیلم تماس گرفتیم که KDM فیلم (رمز فیلم) را برای اکران در اختیارمان بگذارند. آقای مختاری مدیر پخش آن دفتر در جواب به ما گفتند شرمنده ایم و فعلاً نمی توانیم رمز را به شما بدهیم تا سینما یاسمن فیلم را بفروشد و بعد طی 8 ـ 7 روز آینده KDM را به شما نیز می دهیم. گفتیم چرا؟ گفتند لطف کنید من را با 80 سینمای حوزه هنری درگیر نکنید، نمی توانم رمزش را الان به شما بدهم. گفتم: وقتی رمزش را به ما نمی دهید، چرا فیلم را فرستادید؟ و ایشان جواب دادند: می خواستم خیالت راحت باشد که فیلم را به شما هم دادم!

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

او ادامه داد: واقعاً فیلمی که رمز اکران آن را در اختیار نداشته باشم به چه درد من می خورد؟ بر همین اساس هم بود که فیلم را عودت دادم. بلافاصله هم نامه ای مکتوب کردم که نسخه هایش را با توضیحات کامل برای دفتر وزیر، دفتر انجمن سینماداران و... ارسال کردم که همه مطلع باشند من به چه دلیل فیلم را برگرداندم.

وی خاطرنشان ساخت: تنها دفتر پخشی که حمایت قابل توجهی را طی مدت راه اندازی سینمایمان از ما کرد دفتر پخش فیلمیران (آقایان سرتیپی و خاقانی) بود. این دفتر پخش فیلم هایش را به صورت همزمان در اختیار سینمای ما و سینمای یاسمن قرار می داد و تبعیضی بین 2 سینما قائل نمی شد که جا دارد در اینجا از حمایت هایشان تشکر کنم. کاویانی در ادامه افزود: طی صحبتی که با آقای محمد قاصد اشرفی (رئیس هیئت مدیره انجمن سینماداران) داشتم، ایشان در جهت کمک به سینمای ما قول مساعد دادند. ظاهراً در خصوص سینمای خرم آباد هم آقای مختاری از دفتر هدایت فیلم همین کار را با آنها هم انجام دادند که در جلسه شورای صنفی گزارش شده. آقای محمدقاصد اشرفی قول مساعد دادند که با هماهنگی آقای فرجی فیلم های پرفروش به هر 2 سینمای شاهین شهر داده شود و مابقی فیلم ها هم یکی در میان به سینمای ما و سینمای حوزه هنری (سینما یاسمن) تعلق گیرد. ما در حال حاضر بدون فیلم هستیم و امیدواریم در شرایطی که هیچ جا فیلمی به ما نمی دهد، فیلمی برای اکران به ما داده شود.

کاویانی در پی صحبت های غلامرضا فرجی خاطرنشان ساخت: آقای فرجی (مدیر پخش حوزه هنری) می گوید در سال 93 فیلم هایی مثل «معراجی ها»، «ردکارپت»، «کلاشینکف»، «طبقه حساس»، «خط ویژه» و «شهر موش ها2» به سینما شاهین طلایی داده شده، اما ایشان لحاظ نکردند که «طبقه حساس»، «خط ویژه» و... را وقتی به ما دادند که در دیگر سینمای این شهر (سینما یاسمن) اکران رفته و فروش خودش را کرده بود. ضمن اینکه «معراجی ها»، «ردکارپت» و «کلاشینکف» مربوط به دفتر فیلمیران است که آنها هم این فیلم ها را همزمان با سینما یاسمن به ما دادند. همانطور که گفتم ما با آقای سرتیپی و خاقانی مراوده داشتیم. اداره ارشاد شاهین شهر خود گواه تمامی این حرف هاست و کاملاً در جریان تمام امور قرار دارد.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 22 مهر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir