سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

ایوبی: مسأله سالن هاي سينمايي و سالن هاي نمايش دغدغه اصلي اين سازمان است

در جلسه 29 شهریور 93 چه گذشت: درخواست سينماداران از ايوبي

بانی فیلم آنلاین: هيئت مديره جديد انجمن سينماداران صبح امروز (29 شهريور) با حجت ا... ايوبي ديدار و گفتگو کردند و در آن بر لزوم توجه جدي تر به سالن هاي سينما تأکيد کردند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

محمدرضا صابري (دبير و سخنگوي انجمن سينماداران) در گفتگو با ايلنا پيرامون اين ديدار گفت: ديدار با ايوبي در يک فضاي صميمانه با حضور رئيس سازمان سينمايي، محمد احساني معاون وي، محمدرضا فرجي مدير کل امور نمايشي، رأس ساعت 10 صبح امروز آغاز شد و تا ساعت 13 ادامه داشت. وي ادامه داد: در اين جلسه ابتدا پيرامون برگزاري انتخابات جديد و روند عضو شدن اعضاي جديد صحبت شد و بعد مشکلات و وضعيت امروز سينماها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

دبير انجمن سينماداران ادامه داد: اعضاي انجمن و رئيس آن از اجراي طرح سلام سينما که با استقبال خوب مردم مواجه شد؛ تشکر کردند و به سازمان سينمايي اعلام کردند که از چنين طرحهايي که باعث حضور بيشتر مردم در سينماها و فروش خوب فيلمها بشود؛ استقبال مي کند.

صابري ادامه داد: اعضاي انجمن متفق القول از رئيس سازمان سينمايي خواستند که درباره مشکلاتي همچون دريافت عوارض زياد توسط شهرداري از سالن هاي سينما، حذف ماليات بر ارزش افزوده بر روي بليت هاي سينما، تصويب تغيير کاربري سالن هاي سينما از فرهنگي به تجاري تصميم سريع و منطقي اتخاذ شود. سخنگوي انجمن سينماداران افزود: رئيس و اعضاي هيئت مرکزي معتقدند که بايد عوارض شهرداري و همچنين ماليات بر ارزش افزوده از سينماها حذف شود و با هدف بالا رفتن ارزش سالن هاي سينما، سالنهاي سينما بايد از کاربري فرهنگي به کاربري تجاري تغيير کنند.

وي ادامه داد: ايوبي نيز با روي باز از اين سخنان استقبال و اعلام کرد؛ مسأله سالن هاي سينمايي و سالن هاي نمايش دغدغه اصلي اين سازمان است. صابري همچنين با اشاره به برگزاري انتخابات در هيات مرکزي انجمن سينماداران گفت: بعد از معرفي اعضاي جديد انتخابات برگزار شد و از بين 11 عضو منصور نورپور به عنوان رئيس هيئت مرکزي، رضا زارعي به عنوان نايب رئيس، محمدقاصد اشرفي به عنوان رئيس هيئت مديره و رئيس انجمن، محمدرضا صابري به عنوان دبير و سخنگوي انجمن و غلامرضا فرجي به عنوان خزان هدار، انتخاب شدند.

پيش از اين 11 عضو شوراي مرکزي انجمن سينماداران بدين شرح انتخاب شده بودند: محمدقاصد اشرفي، فرشيد معتمدي آذر، منصور نورپور، محمدرضا صابري، غلامرضا فرجي، ناصر مجدبيگدلي، عليرضا گودرزي، شهرام مهرآسا، رضا زارعي، ساسان ابي زاده و محمد متوسلاني.

منبع خبر: خبرگزاری ایلنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 01 مهر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir