سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

عقب نشینی سازمان سینمایی از طرح روز رایگان سینما

سینما سلام از رایگان به نیم بهاء تبدیل شد

مدیرعامل انجمن سینمای جوان گفت: طرح سینما سلام روز جمعه 21 شهریور با ارائه بلیت های نیم بهاء در سینماهای سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حبیب ایل بیگی در حاشیه پنجاه و یکمین نشست خبری جشنواره سینمای تربت حیدریه (پیژ) اظهار داشت: پس از اجرایی کردن رایگان طرح سینما سلام در شهریور سال گذشته بررسی ها و آسیب شناسی هایی درباره این طرح صورت گرفت و با توجه به نتایج به دست آمده شورای صنفی نمایش با اجرای دوباره رایگان این برنامه مخالفت کرد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی در ادامه با اشاره به اینکه درباره این طرح دو نکته قابل تامل بود، افزود: اول تصور بی ارزش بودن فیلم ها و دوم اینکه به خاطر استقبال بسیار زیاد مردم سینماها از کنترل خارج می شد مهمترین دلایل مخالفت شورای صنفی نمایش بود.

ایل بیگی ادامه داد: همچنین بحث هایی چون پرداخت مبالغ بلیت ها و خسارت های وارده به سینماها نیز در ادامه این بحث ها مطرح شد. مدیرعامل انجمن سینمای جوان در ادامه به استقبال مردم از این طرح اشاره کرد و گفت: ازدحام جمعیت در سینماها به قدری بود که برخی از سینماداران نتوانستند از کار برآیند اما برخی به طور منظم این طرح را برگزار کردند. وی با بیان اینکه آن روز هیچ کس تصور این ازدحام را نمی کرد بنابراین راهکاری هم برای آن اندیشیده نشده بود، افزود: این طرح انرژی زیادی برای سینماها آورد چرا که در شهرستانهایی که مردم به سینما نمی رفتند شور و شوق زیادی ایجاد کرد و سبب شد خاک سالن های سینما از بین برود.

ایل بیگی خاطرنشان کرد: طرح سینما سلام طرح سازمان سینمایی کشور است به شرطی که صاحبان سینما و فیلم ها موافق برگزاری آن باشند و ما به دنبال اجرایی کردن آن به زور نیستیم چرا که ما امکان مذاکره با همه دست اندرکاران را نداشتیم. وی افزود: ما به دنبال صنوف رفتیم و دوستان شورای صنفی نیز با رایگان بودن بلیت های سینما در این روز موافقت نکردند و به نیم بها بودن آن رأی دادند.

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 15 شهریور ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir