سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

مجید مسچی خبر داد: تجهيز سينماهاي سراسر کشور تا عيد سعيد فطر به کارتخوان

سینما کارت تخفیف بیست درصدی خواهد داشت

بانی فیلم آنلاین: مديرعامل موسسه سينما شهر با اشاره به اجراي طرح سينماکارت، از تجهيز سينماهاي سراسر کشور به سيستم کارتخوان تا عيد فطر خبر داد.

به گزارش باني فيلم، مجيد مسچي گفت: سينماکارت يک کارت اعتباري متصل به سيستم شتاب بانکي است. سازمان سينمايي قراردادي با بانک آينده منعقد کرده که بر اساس آن، صدور کارت و نصب کارت خوان در سينماهاي سراسر کشور بدون دريافت وجه توسط اين بانک انجام شود. کارکرد اين کارت ها براي کارکنان ادارات است تا به نوعي سينما وارد سبد کالاي کارمندان شود.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

برخي سازمان ها به دکتر حجت ا... ايوبي مراجعه و اعلام کردند که آماده اند به نوعي سينما را وارد سبد کالاي کارکنانشان کنند. فهرست کارکنان اين ادارات به ما ارائه مي شود و کارت سينما به نام آنان صادر خواهد شد. سازمان مربوطه مبلغي را به اين کارت ها واريز مي کند هر ميزاني که اين سازمان براي کارکنان واريز کند 10 درصد بانک آينده و 10 درصد نيز سازمان سينمايي به اين مبلغ مي افزايد.

بنابر اين اگر به عنوان نمونه يک وزارتخانه براي کارکنانش 100 هزارتومان موجودي در سينما کارت واريز کند اين مبلغ با احتساب 10 درصد سازمان سينمايي و بانک آينده، به اعتبار 120 هزار توماني مي رسد و صاحب کارت مي تواند از اعتبار 120 هزار تومان براي سينما رفتن استفاده کند.

صاحبان سينماکارت تنها از طريق اين کارت ها مي توانند اقدام به خريداري بليت سينما کنند و نمي توانند اقدام به خريد کالاهاي ديگر کنند. همچنين اين کارت ها تنها از طريق کارتخوان هاي نصب شده در سينماها قابل استفاده است. قرارداد براي صدور کارت سينما و نصب کارتخوان ها در سراسر کشور منعقد شده است.

متأسفانه برخي سينماداران تصور مي کردند نصب اين کارت خوان ها به منظور آگاهي از ميزان فروش سينماي آنها و ارائه گزارش اين آمار به اداره ماليات است در صورتي که در اين باره با آنان صحبت کرده و درباره کارکردهاي اين کارت خوان ها آنان را توجيه کرديم. بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده اميدواريم تا عيد فطر، کارت خوان سينما در اکثر سينماهاي سراسر کشور نصب شده باشد. در برنامه بعدي خود درنظر داريم در توافق با امور رفاهي دانشگاه ها، براي دانشجويان درصد بيشتري از 20 درصد لحاظ کنيم.

در نظر داريم براي دانشجويان کارت هاي 50 هزار توماني درنظر بگيريم و با احتساب درصد درنظر گرفته شده، دانشجو بتواند از 60 هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شده براي رفتن به سينما استفاده کند. ممکن است که اين کارت ها با هزينه کمتر از 50 هزار تومان در اختيار دانشگاه ها قرار داده شود تا از اين طريق دانشجويان بتوانند با هزينه کمتري اين کارت ها را تهيه کنند. تهيه سينماکارت بيشتر جنبه فرهنگي براي سينما دارد. شايد اين کارت اقتصاد سينما را متحول نکند اما درصدي از کارمندان از طريق اين کارت ها به سينماها مي آيند. در مرحله اول قرار شده براي تمامي کارمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي سينما کارت 100 هزار توماني تهيه و به آنان اهدا شود.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 25 تیر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir