سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش مطرح شد:

بلیت سینماها پس از افطار نیم ‌بهاء شد

بانی فیلم آنلاین: بلیت سینماها در ایام ماه مبارک رمضان پس از افطار به صورت نیم بهاء به فروش می‌رسد. سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با ایسنا، درباره مصوبات جلسات امروز دوم تیرماه این شورا بیان کرد: قرار براین است که طرح ویژه ماه مبارک رمضان با نیم بهاء شدن بلیت ‌ها پس از افطار اجرا شود. غلامرضا فرجی اضافه کرد: همچنین برای تنوع آثار اکران شده در سینماها در روزهای ماه مبارک رمضان قرار شده است که پس از خاتمه سانس موظف‌، سینماها فیلم دیگری را اکران کنند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی دراین ‌باره تأکید کرد: در این طرح فقط فیلم‌ هایی اجازه اکران دارند که پروانه نمایش داشته باشند و ترجیح با فیلم‌های سال 93 است.

فرجی همچنین درباره دیگر مصوبات شورای صنفی نمایش گفت: از چهارم تیر ماه فیلم‌ «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران در گروه سینمایی «قدس» اکران می‌شود و از همین تاریخ فیلم «برف» هم در گروه آفریقا جایگزین فیلم «پنج ستاره» می‌شود.

غلامرضا فرجي سخنگوي شوراي صنفي نمايش در گفتگو با فارس درباره مصوبات آخرين جلسه اين شورا عنوان کرد: فيلم سينمايي «برف» ساخته مهدي رحماني از چهارم تيرماه به جاي فيلم سينمايي «پنج ستاره» به سرگروهي سينما آفريقا به روي پرده سينماهاي کشور خواهد رفت.

وي افزود: فيلم سينمايي «ردکارپت» ساخته رضا عطاران نيز به جاي فيلم سينمايي «متروپل» از چهارم تير ماه به سرگروهي سينما قدس اکران خواهد شد. فرجي در خصوص اجراي طرح ويژه ماه مبارک رمضان در سينماها تأکيد کرد: در جلسه امروز مقرر شد سينماها در ماه مبارک رمضان و پس از افطار بليت نيم بهاء به فروش برسانند و بعد از سانس هاي موظف به علت تنوع فيلم، سينماها مي توانند با عقد قرارداد و اخذ حواله فيلم، فيلم هاي ديگري را اکران کنند.

سخنگوي شوراي صنفي نمايش اظهار داشت: امسال طرح «اذان تا اذان» که در سال هاي قبل اجرا ميشد را نخواهيم داشت و به جاي آن از اول ماه ميارک رمضان طرح ويژه ماه رمضان اجرا مي شود که در اين طرح سينما 6 سئانس موظفي دارند و پس از آن به دلخواه خود مي توانند فيلم هايي خارج از گردونه اکران را به شرط ارائه پروانه نمايش و حواله اکران نمايش دهند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 03 تیر ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir