سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

پخش فیلم‌های تبریزی، میرکریمی و مجیدی

فعالیت نور تابان از زبان مدیرش

بانی فیلم آنلاین: پخش فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» کمال تبریزی به شرکت سینمایی «نور تابان» سپرده شد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

به گزارش ایسنا و به گفته محمدرضا صابری، شرکت «نورتابان» پخش جدیدترین ساخته کمال تبریزی را برعهده دارد. او همچنین یادآور شد: برنامه‌ ریزی برای اکران فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی همزمان با عید فطر و به سرگروهی سینما «استقلال» هم در این شرکت سینمایی انجام شده است. در فیلم «دردسرهای شیرین» کمال تبریزی که تقریباً به مراحل پایانی ساخت رسیده است،‌ شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، پریوش نظریه، عیسی یوسفی‌پور، نازنین فراهانی و مهدی بجستانی بازی می‌کنند.

این فیلم یک طنز رومانتیک است که در آن شیرین (شخصیت اول زن فیلم) ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را برای ما روایت می‌کند. لوکیشن ‌های فیلم تماماً در شهر و استان کرمان انتخاب شده و سعی شده در کنار نقل داستانی جذاب و سرگرم کننده به مقولات و مفاهیمی چون انرژی ‌های پاک، تعامل سازنده و سالمِ انسان با طبیعت و محیط زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.
فیلم «امروز» میرکریمی هم با بازی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی و... داستان یونس راننده تاکسی کهنه ‌کاری است که در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.

شرکت سینمایی «نور تابان» سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی حضرت محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی را هم بر عهده دارد.

صابری درباره آخرین وضعیت تولید فیلم «محمد (ص)» به خبرنگار ایسنا گفت: تدوین این فیلم تمام شده و اکنون در مرحله صداگذاری است. ضمن اینکه آماده‌سازی موسیقی آن هم توسط ای. آر رحمان (آهنگساز مطرح و اسکاری فیلم «میلیونر زاغه‌نشین») در خارج از کشور در حال انجام است. او با اشاره به اینکه در صورت لزوم «رحمان» به ایران هم سفر خواهد کرد، افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 03 خرداد ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir