سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

تنها سینمای شرق استان تهران در آستانه بازگشایی

پیگیری‌ های مکرر نتیجه داد

بانی فیلم آنلاین: مالک تنها سینمای شرق استان تهران از بازگشایی سینما پرستوی دماوند در ماه جاری خبر داد.

مجتبی آذر در گفتگو با فارس، با بیان اینکه باید از کسانی که در روند بازگشایی سینما پرستوی دماوند ما را یاری کردند قدردانی شود، اظهار داشت: در این زمینه، در حال پیگیری هستیم و درخواست‌ هایی را به مقامات بالاتر ارسال کرده‌ایم. وی با بیان اینکه نامه ‌ای به معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دایره سینمایی کشور و امور سینمایی ارائه داده‌ایم، افزود: درخواست کردیم که صوت و تصویر مورد نیاز این سینما مهیا شود. مالک سینما پرستوی دماوند تصریح کرد: بخشنامه ‌ای ابلاغ شده که مقرر کرده تا همه سینماهای کشور به سیستم ویدئو پروژکتور و صدای دالبی مجهز شوند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وی گفت: اگر این روند به خوبی پیش رود، می‌‌توانیم یک بار دیگر شاهد بازگشایی تنها سینمای شرق استان تهران در ماه جاری باشیم. آذر با بیان اینکه با بخش ‌های خصوصی قرارداد بسته شده است، اظهار کرد: قرار است شرکت خصوصی تمام صندلی‌ هایی که فرسوده و قدیمی شده است، را ترمیم و تعویض کند. وی افزود: همچنین با بخش خصوصی دیگری صحبت شده تا کف سالن را به خاطر انعکاس صدا، موکت کند.

مالک تنها سینمای شرق استان تهران به بازدید مسئولان سینمایی از سینما پرستوی دماوند اشاره کرد و گفت: گام‌های خود را برای بازگشایی سینما برداشتیم و از مسئولان شهرستان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توقع داریم که در این امر ما را یاری کنند.

آذر اظهار کرد: امیدواریم این روند به خوبی پیش رود تا مردم شهرستان دماوند و شهرهای حومه را در ماه جاری برای دیدن فیلم به سینما پرستو دعوت کنیم و ثواب این امر به همه کسانی که در بازگشایی این سینما گام به گام تلاش کردند، برسد.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 08 اردیبهشت ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir