سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سیدهادی منبتی: به دنبال نمایش بازی‌ های جام جهانی در پردیس‌ های سینمایی هستیم

پایین بودن سطح تفریحات مردم در ایران یک عارضه است

بانی فیلم آنلاین: سیدهادی منبتی گفت: به دنبال نمایش بازی‌ های جام جهانی در پردیس‌ های سینمایی هستیم.

رئیس موسسه تصویر شهر در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه ‌ای را به همین منظور با اداره اماکن نیروی انتظامی برگزار کردیم و طرح مسأله شد و منتظر جلسات دیگر هستیم تا این موضوع نهایی شود. وی ادامه داد: برای ساماندهی نمایش مسابقات تصمیم گرفتیم باشگاه هواداران پردیس ملت را فعال کنیم تا تنها کسانی که عضو این باشگاه باشند بتوانند تماشاگر مسابقات باشند. بنابراین امکان کنترل بهتری فراهم می‌شود، ضمن اینکه تأکید داریم حتماً خانواده ‌ها با هم حضور داشته باشند و اگر قرار باشد افراد از هم جدا شوند، مسابقات را نمایش نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا، پخش بازی فوتبال در سینما دو سال قبل با حواشی رو به‌ رو شد، مدیر وقت اداره‌ نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، رسماً مجوز پخش فوتبال را برای همه، در سینماها داد در حالی که اداره اماکن سینماها را از پخش فوتبال برای خانم‌ها منع کرده بود و اتفاقاً دو سینماها هم به دلیل اینکه به بانوان بلیت فروخته بودند، چند روزی پلمپ شدند و برخی دیگر هم به دلیل اینکه بلیت فروشی فقط باید برای آقایان باشد، مسابقات را پخش نکردند.

وب سایت انجمن سینماداران ایران

در آن مقطع سجادپور یکی از مدیران وقت سازمان سینمایی معتقد بود که «تمامی تصمیمات و اتفاقات مربوط به سالن نمایش‌های فیلم منحصراً به اداره کل نظارت و ارزشیابی سینمای کشور مربوط می‌شود و دیگر نهادها و مراکز در این باب هیچ مسئولیتی ندارند و حیطه مسئولیت دیگر نهادها به خارج از سالن‌ ها و سطح جامعه مربوط می‌شود.» در همان مقطع یک کارشناس سینمایی اینگونه ابراز عقیده کرد: نمایش فوتبال در سالن ‌های سینما بخشی از مشکلات نیروی انتظامی را کم می‌کند.

امیرحسین علم الهدی به ایسنا گفته بود: پخش مسابقات فوتبال در سینماها را از دو منظر اقتصادی و اجتماعی مفید است. وقتی با افت 50 درصدی مخاطب مواجه هستیم، نمایش فوتبال در سینماها برای خانواده‌ ها راهی برای امرار معاش سینماها است.

مدیر سابق پردیس سینمایی ملت همچنین به منظر اجتماعی این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت:‌ پایین بودن سطح تفریحات مردم در ایران یک عارضه است و نمایش فوتبال در سینماها می‌تواند، بخشی از مشکلات نیروی انتظامی را حل کند. مردم به دلیل تفریحات دسته جمعی می‌توانند داخل سینما بیایند و بخشی از هیجانات سالم را تخلیه کنند، مانند تجربه موفقی که پیش از این داشته‌ایم. این روزها برج میلاد بازی‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا را برای مخاطبان پخش می‌کند.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 22 فروردین ماه 1393

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir