سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

شوراي صنفي طرح بليت شناور را بررسي کرد، جزئيات به زودي مشخص مي شود

کاهش قيمت بليت سينما در سأنس هاي صبح

بانی فیلم آنلاین: در جلسه شوراي صنفي نمايش قرارداد فيلم پنجم اکران نوروز ثبت شد و طرح بليت شناور و فيلم‌هاي مخاطب خاص مورد بررسي قرار گرفت.

وب سایت انجمن سینمادارن ایران

غلامرضا فرجي سخنگوي شورا پس از جلسه 19 اسفند ماه در گفتگو با ايسنا، گفت: قرارداد فيلم «با ديگران» در گروه سينما «فرهنگ» ثبت شد و اين فيلم از دوشنبه آينده به روي پرده خواهد رفت. وي ادامه داد: بحث ديگر در خصوص طرح بليت شناور سينما بود که صحبت‌ هاي مقدماتي انجام شده، قرار است طرح مقدماتي آن آماده شود. اکثريت سينماهاي کشور به مکانيزه تجهيز شده‌اند و بر اساس گزارش رئيس موسسه سينما شهر که در جلسه حاضر بودند الباقي سينماها نيز به سيستم مکانيزه مجهز خواهند شد.

فرجي افزود: با مشارکت رسانه‌ ها، سيما و سينما اين طرح به آگاهي کامل مردم خواهد رسيد تا بعد از نهايي شدن احتمالاً در دو يا سه سانس اول سينماها قيمت بليت شناور باشد و ساير سانس ‌ها طبق معمول بليت عرضه شود. وي بحث ديگر شورا را فيلم ‌هاي مخاطب خاص عنوان کرد و گفت: شورا به دنبال آن است طرح جامعي براي فيلم‌ هاي مخاطب خاص آماده شود و براساس يک برنامه‌ کاملاً تعريف شده با مشارکت دولت اين فيلم‌ ها اکران شوند که هفته آينده جزئيات آن بررسي خواهد شد. سخنگوي شوراي صنفي موضوع ديگري که در جلسه هفته آينده بررسي خواهد شد را کف فروش سرگروه ‌ها عنوان کرد.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 20 اسفند ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir