سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

رئیس شورای صنفی نمایش تعیین شد

ابوالحسن داودی رئیس شورای صنفی نمایش و مجید قاری ‌زاده به عنوان نایب رییس این شورا انتخاب شدند

بانی فیلم آنلاین: در جلسه‌ای که 12 اسفندماه برگزار شد، ابوالحسن داودی با اکثریت آرا رئیس شورای صنفی نمایش و مجید قاری‌زاده به عنوان نایب رییس این شورا انتخاب شدند.

غلامرضا فرجی در گفتگو با ایسنا، با اعلام این مطلب بیان کرد: در جلسه‌ای که 12 اسفندماه برگزار شد، ابوالحسن داودی با اکثریت آرا رئیس شورای صنفی نمایش و مجید قاری‌زاده به عنوان نایب رییس این شورا انتخاب شدند. وی درباره فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی مشخص شده‌اند نیز گفت: قرارداد فیلم‌های «خط ویژه» در گروه سینمایی آفریقا، «طبقه حساس» در گروه سینمایی استقلال و «چ» در گروه سینمایی آزادی ثبت شد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

فرجی با اشاره به فیلم «معراجی‌ها» که پیش از این اکران خود را به سرگروهی سینما قدس آغاز کرده است درباره گروه سینمایی فرهنگ هم افزود: قرار بر این شده یکی از فیلم‌های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی، «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی، «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری و «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی تا روز یکشنبه هفته آینده با این سینما قرارداد امضا کنند.

او افزود: همچنین اگر فیلم دیگری هم به عنوان متقاضی اکران در این سرگروه اعلام آمادگی کند، می‌تواند تا یکشنبه هفته آینده اقدام کند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به اینکه برخی از فیلم‌های اعلام شده پیش از این انصراف داده بودند، گفت: فقط فیلم‌های «آرایش غلیظ» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به صورت کتبی انصراف خود را اعلام کرده بودند و دیگر فیلم‌ها مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» انصراف کتبی نداده بودند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ از این پس جلسات شورای صنفی نمایش همانند گذشته در روزهای دوشنبه برگزار خواهد شد.

از چند روز قبل که اکران برخی فیلم‌های سینمایی برای اکران نوروزی و سرگروه سینمایی آنها مشخص شد، سینما فرهنگ همچنان وضعیت نامشخصی دارد؛ بطوری که صاحبان برخی فیلم‌هایی که جزو گزینه‌های اکران نوروزی معرفی شدند، تمایلی به اکران فیلم خود در این سرگروه ندارند و اضافه شدن دو فیلم «سیزده» و «با دیگران» به جای دو فیلم انصرافی از اکران نوروزی نیز می‌تواند حاکی از وضعیت همچنان نامشخص این سرگروه داشته باشد.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 14 اسفند ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir