سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

بازسازي سينما پرسياي شيراز همچنان در بلاتکليفي

سینما پرسیا شیراز هنوز تعطیل است

بانی فیلم آنلاین: سينما پرسيا که از سه ماه پيش تاکنون به خاطر خطرات ناشي از احتمال فرو ريختن سقف، از چرخه سينماهاي شيراز خارج شده در بلاتکليفي قرار دارد.

به گزارش مهر، آذرماه سال جاري مدير اين سينما اعلام کرد سينماي ياد شده به علت خطر فرو ريختن سقف و ايمن نبودن سالن نمايش تا بازسازي دوباره تعطيل است. مدير سينما پرسيا پس از گذشت سه ماه از اين رويداد خاطرنشان کرد: هنوز اقدامي براي بازسازي اين سينما انجام نگرفته چرا که هيچ يک از نهادهاي ملي و استاني نيز به اين موضوع واکنشي نشان نمي دهند.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

فرزاد تيموري با اشاره به اينکه سينما پرسيا به دليل قديمي بودن ساختمان و سقف آن که شيرواني است خطر ريزش دارد، افزود: از سوي مديريت اين سينما چندين بار نامه نگاري صورت گرفته، اما هنوز در اين باره پاسخي دريافت نکرده ايم. وي با اعلام اينکه نامه تعطيلي اين سينماي 75 ساله را از نهادهاي مرکزي خود دريافت کرده، خاطر نشان کرد: در حالي که مي شد با ادامه فعاليت سينما از کنار خطرات احتمالي براي تماشاگران و کارکنان آن بگذريم، اما با رضايت تعطيلي آن را موجب شديم تا آسیبی به کسي وارد نشود.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 12 اسفند ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir