سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

رئیس موسسه سینماشهر: سینماهای کشور تا شش ماه آینده دیجیتالی خواهد شد

30 سالن جدید به سینماهای کشور افزوده می شود

بانی فیلم آنلاین: رئیس موسسه سینما شهر، از افزوده شدن 30 سالن نوساز تا سه ماه آینده به تعداد سالن سینماهای کشور خبر داد.

مجید مسچی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: از جمله این سالن ها می توان به 14 سالن مجموعه کوروش، سالن های سینمایی مجتمع تیراژه، مگامال شهرک اکباتان و چهار سالن سینمایی مهرشهر کرج اشاره کرد.

مجید مسچی؛ مدیرعامل موسسه سینماشهر

وی گفت: تلاش نمی کنیم که همه سالن های در دست احداث به هر قیمتی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر میزبان آثار سینمایی باشد و کیفیت این سالن ها را فدای جشنواره فیلم فجر نخواهیم کرد. مسچی افزود: به طور قطع در ماه های ابتدایی سال 93، تمامی پروژه های در دست احداث به پایان خواهد رسید. وی ادامه داد: برخی سالن های سینمایی همچون کاپری گرگان که دو سالن دارد نیز به صورت آزمایشی فعالیت می کند و این سینما به طور رسمی پس از ماه صفر افتتاح می شود.

مدیرعامل موسسه سینما شهر گفت: مهمترین ویژگی سینماهای در دست احداث، ساخت آنها از سوی بخش خصوصی است و سازمان سینمایی با حمایت از این پروژه ها، در تجهیز ابزار نمایشی از جمله پرده های اکران کمک کرده و سیستم های صوتی نیز بعضا از سوی سازندگان این پروژه ها تامین شده است.

مسچی درباره آخرین وضعیت تجهیز سالن های سینمایی به امکانات دیجیتالی برای نمایش آثار سینمایی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: در مجموع باید 30 سالن برای جشنواره فیلم فجر دیجیتالی می شد که از این تعداد 12 سالن از قبل دیجیتالی شده بود و فقط 18 سالن سینمایی باقی مانده که تا کمتر از دو هفته دیگر این اقدام انجام و همه سینماها برای نمایش فیلم های سینمایی در سی ودومین جشنواره فیلم فجر آماده می شود. وی همچنین گفت که تمامی سینماهای کشور تا شش ماه آینده دیجیتالی خواهد شد.

منبع خبر: روزنامه سینمایی بانی فیلم
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 02 دی ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir