سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

برگزاري سومين جلسه تدوین آیین نامه و ضوابط نمایش سال 93

ضوابط اكران سال 93 در راه نهايي شدن

بانی فیلم آنلاین: با برگزاري سومين جلسه تدوین آئین نامه و ضوابط نمایش سال 93، بحث و گفتگوهاي پيشين تهيه كنندگان و سينماداران در فضايي توأم با همفكري و همدلي ادامه يافت و تدوين ضوابط و مقررات اكران سال آينده در مسير نهايي شدن قرار گرفت.

برگزاري سومين جلسه تدوین آیین نامه و ضوابط نمایش سال 93

برگزاري سومين جلسه تدوین آیین نامه و ضوابط نمایش سال 93

به گزارش روابط عمومي سازمان سينمايي، جلسه سوم كارگروه كه مطابق روال جلسات گذشته در سازمان سينمايي و با حضور «محمد احسانی»، معاون آثار و فعاليت هاي سينمايي و نمایندگان صنوف سینمایی مرتبط با موضوع اکران برگزار شد، پيشنهادات مختلف اعضاء در خصوص ايجاد شرايط هر چه بهتر براي اكران در سال 93 به نحوي كه با استفاده بهينه از ظرفيت نمايش در سالن هاي سينما، گردش اقتصادي مناسبي در چرخه اكران به وجود بيايد مورد بررسي قرار گرفت.

بنابراين گزارش، عليرغم تفاوت در ماهيت منافع اكران بين تهيه كننده و سينمادار، ميل جمعي اعضاي جلسه براي رسيدن به نتيجه اي جامع و كامل  براي منفعت كلي سينماي ايران بسيار قابل تحسين بود.

طرح هاي ارائه شده از سوي اعضاء، محور بحث و گفتگوهای اين جلسه  قرار داشت كه عمده موضوعات آن در خصوص تدوين ضوابط با محوريت عدالت و اعتدال و با در نظر گرفتن شرايط عرضه و تقاضا و تأمين مصالح و منافع سينماي ايران بود. تشكيل شوراي عالي اكران براي حكميت در خصوص موضوعات خاص و موارد استثنايي نمايش فيلم هم از ديگر پيشنهاداتي بود كه در اين جلسه مطرح شد.

جلسه صبح شنبه  30 آذر 92؛ با حضور علیرضاسرتیپی، مرتضی شایسته، همایون اسعدیان، علي آشتیانی پور، سید جمال الدین ساداتیان، محمدرضا صابري، محمد قاصد اشرفي، عليرضا داوود نژاد، غلامرضا فرجی، محمد احسانی و محمدرضا فرجی در سازمان سینمایی تشکیل شد.

جلسه بعدی تدوین آئین نامه شورای صنفی نمایش روز سه شنبه  همین هفته  - 3 دي 92 - برگزار خواهد شد.

منبع خبر: روزنامه سینمایی بانی فیلم
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 01 دی ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir