سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سینما آستارا مجدداً بازگشایی می‌شود

حل مشکل سیستم گرمایشی سینما آستارا تهران

سینما «آستارا» میدان تجریش که از چندی قبل به دلیل مشکلاتی تعطیل شده بود، 11 دی ماه مجدداً بازگشایی‌ می‌شود.

سینما «آستارا» یکی از قدیمی ‌ترین و بزرگترین سینماهای تهران است که از چندی قبل، به دلیل مسائل مالی و تعمیرات مورد نیاز تعطیل شده بود و بیم آن می‌رفت که این سینما نیز به یکی از مجموعه ‌های فرهنگی – سینمایی تعطیل شده‌ تهران در این سالها بدل شود؛ اما گویا مشکل آن به صورت مقطعی در حال حل شدن است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

ابراهیم آزادی ‌ - مدیر سینما آستارا  در این ‌باره توضیح داد: بخشی از تعطیلی سینما «آستارا» به دلیل این بود که بودجه‌ ای برای تعمیرات سالن در اختیار نداشتیم. فعلاً بخشی از مشکل مالی با قرض‌ ها و وام‌ هایی که گرفته ‌ایم حل شده و ما در حال تعمیرات مورد نیاز سالن هستیم.

وی افزود: متأسفانه سینما «آستارا» سیستم گرمایشی نداشت و در این سرما، مردم در سالن بزرگ سینما دچار مشکل می‌شدند. به همین دلیل ما اکنون در حال تعمیرات و افزودن سیستم گرمایشی به این مجموعه هستیم، مجدداً سینما «آستارا» آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر سینما «آستارا» در پایان درباره بازسازی و تبدیل این سینمای بزرگ تک‌ سالنه به یک سینمای چند سالنه گفت: صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده است اما از آنجا که سینما «آستارا» محوطه‌ ای وسیع دارد‌، هزینه ‌های تخریب‌ و بازسازی آن بسیار سنگین است و فعلاً مشکلات مالی اجازه این کار را نمی‌دهد. سینما «آستارا» در اوایل دهه 40 ساخته شده است و تک سالن آن، بیش از 850 صندلی دارد.

منبع خبر: روزنامه سینمایی بانی فیلم
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 28 آذر ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir