سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

آتش‌ سوزی سینما «ایران» هیچ خسارتی نداشت

آتش ‌سوزی در سینما «ایران» بدون هیچ خسارت جانی و آسیبی به سینما مهار شد

مدیر روابط عمومی سینما «ایران» در گفتگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بیان کرد: علت اصلی آتش ‌سوزی هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً اتصال سیم برق در پشت بام باعث آتش‌ سوزی شده و پشم‌ شیشه ‌هایی که دور سیستم هواساز بوده آتش گرفته‌اند.

حمید رضا ناجیان گفت: خوشبختانه سینما به سیستم ‌های لازم مجهز بوده است و بلافاصله آژیر خطر روشن شده و سالن سینما تخلیه شد. وی با اشاره به آنکه آتش ‌سوزی از پشت ‌بام ساختمان پایین‌ تر نیامده است، افزود: احتمالاً فقط سقف ساختمان آسیب دیده و به سینما خسارتی وارد نشده است. او با بیان اینکه سینما به طور کامل تخلیه شده و آتش‌ مهار شده است، گفت: عملیات اطفای حریق پایان یافته و امشب دیگر نمایش فیلم نخواهیم داشت و برنامه اکران از فردا دوباره از سرگرفته خواهد شد.

سایت انجمن سینماداران ایران - سینما ایران تهران

مشاور مدیر سینما ایران گفت: آتش سوزی در این سینما از سوی برخی رسانه ها بزرگنمایی شده درصورتی که اتفاق خاصی در این سینما رخ نداد.

امیر قطبی شامگاه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بخشی از پشم شیشه های دستگاه های هواساز در پشت بام سینما ایران در ساعت ۱۷ شنبه آتش گرفت که توسط دست اندرکاران تأسیسات این سینما خاموش شد. وی افزود: پیش از حضور آتش نشانی در مقابل این سینما، آتش مهار شده بود و حضور آتش نشانی در مقابل سینما موجب تجمع مردم شد.

مشاور مدیر سینما ایران با انتقاد از رسانه هایی که از نجات ۲۵۰ مخاطب از این سینما خبر داده بودند گفت: سینما ایران در روز شنبه ۲۵۰ مخاطب نداشت. تنها ۸ مخاطب در سالن شماره دو تماشاگر فیلم عملیات مهد کودک و حدود ۱۵ نفر نیز مخاطب فیلم جیب بر خیابان جنوبی در سالن شماره ۱ بودند و سالن شماره ۲ نیز تعطیل بود. قطبی ادامه داد: مخاطبان برای احتیاط بیشتر به بیرون هدایت شدند، از آنان درخواست شد که در روزهای آتی برای تماشای فیلم مورد نظر خود به این سینما مراجعه کنند. وی با تأکید براینکه برخی رسانه ها به ایجاد هیجانات کاذب اقدام می کنند، افزود: از آنها می خواهیم حقیقت ماجرا را منتشر کنند.

برخی رسانه ها شب گذشته از بروز حریق گسترده در سینما ایران واقع در خیابان شریعتی تهران خبر دادند.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 24 آذر ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir