سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

دفاع فرجي از سينماهاي حوزه در اكران رمضان

بلیت سینماهای حوزه هنری نیم بهاست

فرجي با اشاره به اکران فيلم‌ها در ماه رمضان در سينماهاي حوزه هنري به صورت نيم بها گفت: سينماهاي ما براساس ضوابط اعلام شده عمل کردند و در طرح رمضان شرکت دارند. غلامرضا فرجي مدير پخش و سينماهاي حوزه هنري در گفتگو با فارس درباره طرح ويژه رمضان گفت: سينماهاي ما براساس ضوابط اعلام شده عمل کردند و در اين طرح رمضان شرکت دارند.

سینما آزادی تهران

وي در ادامه توضيح داد: سينما سپيده مدت‌ هاست که قيمت بليت آن نيم بهاء است و در اين طرح سينماهاي بهمن، شاهد و ديگر سينماهاي ما براساس بليت نيم بهاء ارائه شد. سينما استقلال هم طبق مصوبه طرح رمضان عمل مي کند. وي درباره پرديس سينمايي آزادي گفت: مديريت اين سينما به عهده آقاي سعيدي پور است و ايشان هم طبق ضوابط عمل مي‌ کنند.

فرجي در ادامه توضيح داد: ما به تمام سينماها اعلام کرديم تا زماني که مخاطب دارند به مخاطب خدمات ارائه دهند. وي درباره استقبال مخاطب از سينماها گفت: متأسفانه در شرايط فعلي و فيلم‌هايي که اکران است  پتانسيل مناسب براي جذب مخاطب را (به جز يک يا دو فيلم ) ندارد. بايد ببينيم شوراي صنفي نمايش براي اين وضعيت چه تصميمي خواهد گرفت و آيا فيلم جديدي براي اکران در دستور کار دارند يا خير.

منبع خبر: بانی فیلم آنلاین
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 23 تیر ماه 1392

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir