سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سینماها را با اکران نوروزی رسوایی از رکود درآورید

درخواست انجمن سینماداران از مسئولان

رئیس انجمن سینماداران عنوان کرد که در شرایط بد اقتصادی سالن‌های سینما، اکران رسوایی می‌تواند رکود گیشه را برطرف کند.

محمد قاصد اشرفی به مهر گفت: ما امسال درخواست‌ های زیادی برای اکران نوروزی داشتیم اما با توجه به جلسات متعدد کارشناسی با اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد، شورای صنفی نمایش و سینماداران به این نتیجه رسیدیم که اکران متنوعی در نوروز 92 داشته باشیم. وی افزود: سالن ‌های سینما هم اکنون در شرایط سختی از نظر اقتصادی قرار دارند. متأسفانه گیشه سینماها فروش چندانی ندارند و ما با ظرفیت خالی سالن ‌ها روبه رو هستیم. در حال حاضر نیز به نوروز نزدیکیم و باید حقوق و مزایا کارمندان سینماها را پرداخت کنیم.

این سینمادار تأکید کرد: ‌با توجه به این مشکلات فکر می‌کنم که فیلم رسوایی با توجه به سابقه‌ ای که از کارهای قبلی ده‌نمکی داریم و موقعیت و سوژه‌ای که دارد، بهترین گزینه برای اقتصاد سینما در نوروز باشد. اشرفی ادامه داد: از این‌ رو انجمن سینماداران از مسئولان و دست ‌اندرکاران سینمایی می‌خواهد که از اکران این فیلم در نوروز 92 حمایت کنند تا مشکلات اقتصادی سالن‌های سینما کمتر شود. البته امیدوارم دیگر فیلم‌ها هم بتوانند گیشه موفقی در اکران نوروزی داشته باشند. به گفته وی، اکران رسوایی در گروه سینمایی آفریقا قطعی شده است.

علی سرتیپی: رسوایی هیچ مشکلی برای دریافت پروانه نمایش ندارد

مدیرعامل فیلمیران عنوان کرد که فیلم سینمایی رسوایی ساخته مسعود ده‌نمکی هیچ مشکلی برای دریافت پروانه نمایش ندارد.

علی سرتیپی در گفتگو با مهر درباره اکران نوروزی رسوایی ده‌نمکی گفت: اکران نوروزی رسوایی قطعی است و به زودی پروانه نمایش هم صادر می‌شود و تأکید می‌کنم که فیلم هیچ مشکلی برای مجوز ندارد. البته در حال رایزنی با گروه‌ های سینمایی هستیم و به زودی سرگروه نمایش رسوایی برای نوروز 92 مشخص خواهد شد. وی افزود: پخش تهران 1500 ساخته بهرام عظیمی به عنوان انیمیشن بلند ایرانی نیز بر عهده فیلمیران است. این فیلم نیز در نوروز 92 اکران می شود ولی گروه آن هنوز مشخص نشده است.

الناز شاکردوست، کامران تفتی، مریم کاویانی، مجید مشیری، اسماعیل خلج، امیر نوری، محبوبه بیات، تینا آخوندتبار، ارسلان قاسمی، ابوالفضل همراه، آرزو افشا، مهسا کامیابی، مجید شهریاری، اسدالله یکتا، فرامرز روشنایی، فریبا ترکاشوند، یوسف قربانی، مختار سائقی، مجتبی امینی و کمال سید محسن در فیلم رسوایی بازی می‌کنند. در خلاصه داستان رسوایی آمده است: افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه ‌ای است به علت بدهی ‌های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته ‌های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می‌کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مشکلاتی می‌شود.

منبع خبر: روزنامه سینمایی «بانی فیلم»
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 15 اسفند ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir