سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

رئیس انجمن سینماداران ایران:

خریداری 15 درصد از ظرفیت سالن های سینمایی محقق نشد

رئیس انجمن سینماداران ایران گفت: وعده دست اندرکاران سینما در خریداری 15 درصد از ظرفیت سالن های سینمایی در سال 91 محقق نشد و امیدوارم در سال آتی حمایت های بیشتری از سینماداران وجود داشته باشد.

محمد قاصد اشرفی در گفتگو با ایرنا افزود: در سال 91 مشکلات عدیده ای پیش روی سینمای ایران بود و حاشیه بلای جان سینما و سینماداران شد. وی یادآور شد: حواشی در نهایت سبب رکود بخصوص در عرصه اکران فیلم شد و بسیاری از فیلم ها به دلیل دلزدگی مخاطبان از سالن ها نفروختند و در نهایت تعداد اندکی از فیلم های سینمایی توانستند با فروش های مطلوب از بار اقتصادی سالن های سینمایی کم کنند.

رئیس انجمن سینمادارن تأکید کرد: در جشنواره سی و یکم فیلم فجر شاهد حضور آثار خوبی از کارگردانان فیلم اولی بودیم و تعدادی از آثار برای سینماداران امیدوار کننده بود اما بسیاری از فیلم ها نیز به دلیل حواشی ایجاد شده در اکران خنثی بوده و معتقدم چنین فیلم هایی با استقبال مخاطبان روبه رو نمی شود.

اشرفی از وضعیت تولید امسال ابراز نگرانی کرد و گفت که شرایط تولید در اکران اثرگذار است و امیدوارم مشکلات سینما در سال 92 بار دیگر گریبانگیر سینماداران نشود. وی توضیح داد: به هر دلیل سالن های سینمایی در سال 91 با مشکلات مالی زیادی روبه رو بودند که این مهم در خدمات رسانی ما به مخاطبان اثر داشت.

این سینمادار تأکید کرد: برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان سالن ها به کمک سازمان سینمایی امیدواریم. اشرفی گفت: امیدوارم مسئولان در سال 92 فکری به حال سینماها کنند و برای عوارض شهرداری، مالیات ارزش افزوده سالن های سینمایی چاره ای اندیشیده شود. به گفته رئیس انجمن سینماداران، چنانچه مسائل پیش روی سالن های سینمایی حل نشود سینما در سال 92 نیز با مشکلاتی روبه خواهد بود. این سینمادار همچنین قاچاق فیلم را در افت فروش سینماهای شهرستان ها اثرگذار دانست و خواستار رسیدگی به وضعیت نابسامان عرضه غیرقانونی فیلم های سینمایی در شهرستان های مختلف شد.

منبع خبر: روزنامه سینمایی «بانی فیلم»
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 10 اسفند ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir