سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

یك قدم تا تعطیلی قديمي‌ ترين سینماي بوشهر

سینما بهمن بوشهر در آستانه ورشکستگی

این سینما به دلیل درآمد پایین و زیاد بودن هزینه ‌هایی مانند دستمزد کارکنان، هزینه‌های جاری و هزینه برق سودآور نیست و به دلیل غیراقتصادی بودن فعالیت آن در آستانه تعطیلی قرار دارد.

به گزارش ایلنا سید زاده (رئیس حوزه هنری استان بوشهر) گفت: در 9 ماهه سال جاری مجموعاً 40 فیلم در سینما بهمن، قدیمی‌ترین سینمای بوشهر به نمایش درآمده است که 21 فیلم در سالن اصلی و 19 فیلم در سالن شماره 2 اجرا شده‌اند. تمام این فیلم ‌ها مجموعاً 26 میلیون تومان فروش داشته ‌اند که 50 درصد این درآمد به تولیدکننده فیلم تعلق می‌گیرد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

به گفته سیدزاده، هزینه‌ سینما بهمن در این مدت برابر با 64 میلیون تومان بوده است که 51 میلیون آن هزینه دستمزد کارکنان سینماست و 13 میلیون آن به هزینه ‌های جاری تعلق می‌گیرد.

رئیس حوزه هنری بوشهر، کمترین فروش این دوره را متعلق به مرداد ماه با رقم 380 هزار تومان می‌داند و بیشترین آن مربوط به مهر ماه که برابر با 3 میلیون و هشتصد هزار تومان است. ما مجموعاً 30 میلیون به اداره برق بدهی داریم که با نظر مثبت اداره برق و پرداخت 10 میلیون علی ‌الحساب این بدهی را تعدیل کرده‌ایم. اما این صورت درآمد و هزینه‌ ها قابل قبول نیست. سید زاده با بیان اینكه این عشق است که قدیمی‌ ترین سینما بوشهر را با 50 سال سابقه زنده نگاه داشته است، گفت: دستگاه ‌های بزرگ مانند شهرداری بوشهر، پارس شمالی و نیروگاه اتمی بوشهر می‌توانند با قرار دادن بلیت سینما در بسته فرهنگی که به خانواده‌ های کارکنان خود هدیه می‌کنند از این حرکت فرهنگی حمایت کنند. ولی با تمام تلاش‌ ها، نامه ‌نگاری ‌های انجام شده و جلسات، دستگاه‌ های استان تمایلی به حمایت از سینما ندارند ولی امیدواریم که با درایت استاندار فرهنگی استان که به مسائل فرهنگی توجه ویژه دارد، مسائل سینما حل شود. البته باید اضافه شود وضعیت دو سینمای دیگر بوشهر که در اختیار حوزه هنری نیستد نیز مانند سینما بهمن است.

منبع خبر: خبرگزاری ایلنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 25 دی ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir