سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سينماي «مهتاب‌» و «آسيا»ي كرمان بازگشايي شدند

يادگاري جشنواره فيلم مقاومت براي استان كرمان


سينماي «مهتاب‌» و «آسيا»ي شهر كرمان پس از نوسازي و تجهيز با حضور مسئولان استان كرمان و جشنواره فيلم مقاومت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سعيدي ـ مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد كرمان ـ 3 مهر ماه در آئين بازگشايي اين دو سينما با ابراز خرسندي از نزديك شدن به ايام برگزاري جشنواره فيلم مقاومت اظهار كرد: جشنواره مقاومت رويدادي است كه از سوي برخي از مجامع خبري در دنيا پس از اجلاس «نم» به عنوان يك رويداد بسيار مهم و استراتژيك تلقي شده است.

سينما آسيا كرمان

وي تصريح كرد: اجلاس «نم» سيلي محكمي بر صورت استكبار بود و اين اجلاس نشان داد جمهوري اسلامي ايران در بلندترين جايگاه‌ مورد قبول جامعه بشري قرار دارد اما يكي از روزنامه‌ هاي اسرائيل نوشته بود كه چون از سوي آنها اجلاس «نم» با موفقيت انجام نشده است؛ جمهوري اسلامي به دنبال تأثيرگذاري بر افكار عمومي و گسترش نفرت از رژيم صهيونيستي در اذهان عمومي است كه البته اگر ما بتوانيم چنين كاري را انجام دهيم خوشحال خواهيم شد.

سعيدي سپس به بازسازي سينماهاي «مهتاب» و «آسيا»ي كرمان اشاره كرد و گفت: اين سينماها پنجاه سال قدمت دارند و در آستانه تعطيلي كامل بودند اما جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت بهانه‌اي شد تا با تمام توان امكانات را به استخدام گرفته و اين سينماها در مدت زماني كمتر از 50 روز بازسازي و تجهيز شوند. اين مسئول همچنين خاطرنشان كرد: بازسازي و تجهيز اين دو سينما مجموعاً هشت ميليارد ريال هزينه داشته كه بخشي از اين بودجه از محل شاخص ‌هاي فرهنگي استان و بخش عمده‌اي از سوي آقاي مهندس مسچي و سازمان سينمايي تأمين شده است كه بايد از اهتمام آنها تشكر كنم.

پس از آن محمد خزاعي دبير دوازدهمين جشنواره فيلم مقاومت هم ضمن ابراز خرسندي از بازسازي و تجهيز دو سينما در شهر كرمان گفت: در تهران معتقد بودند كه بازسازي اين دو سينما يك سال زمان مي‌برد اما استانداري اين مسئوليت را برعهده گرفت و با تلاش فراوان شبانه روزي اين مهم به انجام رسيد.

همچنين كمالي ـ معاون سياسي امنيتي استاندار كرمان ـ هم ضمن خوش ‌آمدگويي به مهمانان از همه مردم كرمان، اصحاب رسانه و هنرمندان درخواست كرد تا به برگزاري هرچه باشكوه‌تر اين جشنواره كمك كنند. به گزارش ايسنا، دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت شامگاه ـ 3 مهر ماه ـ رسما افتتاح خواهد شد. گفتني است در آئين افتتاح دو سينماي كرمان، حبيب‌الله كاسه ‌‌‌‌ساز و پژمان لشكري ‌‌پور هم حضور داشتند.

منبع خبر: خبرگزاري ايسنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 3 مهر ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir