سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

بزرگترين پرديس سينمايي كشور در آستانه بهره‌ برداري قرار گرفت

سينما هويزه مشهد آماده افتتاح رسمي است


جواد شمقدري رئيس سازمان سينمايي كشور عصر روز دوشنبه 23 مرداد ضمن بازديد از پرديس سينمايي هويزه مشهد در جريان آخرين اقدامات صورت گرفته براي افتتاح رسمي آن مجتمع قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان سينمايي در اين بازديد كه جمعي از اعضاي شوراي اسلامي شهر مشهد و مدير عامل سينما شهر و مدير كل حوزه هنری، رياست سازمان سينمايي وي را همراهي مي كردند هماهنگي هاي لازم براي بهره برداري شايسته از مجتمع مزبور به عمل آمد.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

اين مجتمع نخستين پرديس سينمايي كشور است كه فاقد فضاهاي تجاري همكنار است و كاركرد اصلي آن سينمايي مي باشد پرديس سينمايي هويزه با پنج سالن در اندازه هاي بزرگ و كوچك با زير بناي يك هزار متر مربع پس از عيد سعيد فطر آغاز به كار خواهد كرد. در اين پرديس فضاهايي نظير سينما، گالري و كافي نت ايجاد شده و در سيستم هاي اطفاي حريق، كنترل نظارت محيطي (مونيتورينگ) و تهويه آن مدرن ترين فن آوري هاي روز به خدمت گرفته شده است .براي انجام بازسازي و احداث سالن هاي جديد در پرديس سينمايي هويزه بيش از 50 ميليارد ريال هزينه شده در سال هاي اوليه بهره برداري آن متعلق به سينما شهر خواهد بود.

اين مجموعه قابليت پخش همزمان فيلم 35 ميليمتري و ديجيتال را دارد و يكي از سالن هاي آن امكان پخش فيلم سه بعدي را دارا مي باشد .

منبع خبر: روزنامه سينمايي «باني فيلم»
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 25 مرداد ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir