سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

Information Of Iranian Cinema Halls Owners

   
   
   

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

   متن خبر

سرپرست حوزه هنري کردستان:

سينما بهمن سنندج مجتمع فرهنگي مي‌شود

 

سرپرست حوزه هنري کردستان گفت: با توجه به قول مساعد مسئولان استاني و کشور و با تلاش استاندار کردستان، سينما بهمن سابق سنندج تيرماه سال جاري در قالب يک مجتمع فرهنگي و هنري به بهره برداري مي‌رسد.

امين مرادي در گفتگو با ايلنا تصريح کرد: يکي از بزرگترين و قديمي ‌ترين سالن هاي سينما در استان کردستان، سينما بهمن سنندج واقع در نقطه مرکزي و استراتژيک شهر سنندج است؛ اين سينما با نام «شهر فرنگ» کار خود را در اواخر سال 50 آغاز کرد و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با نام «سينما قدس» به فعاليت ادامه داد و اکنون به اسم «سينما بهمن» براي مردم استان شناخته شده است.

سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

وي افزود: با توجه به قدمت بيش از 40 سال اين سينما در ابتدا قرار بود که تنها صندلي ‌ها و همچنين سيستم پخش سينما بهمن سنندج ترميم و بازسازي شود که با توجه به اقدامات اوليه مشخص شد که اين ساختمان به دليل قدمت زياد فرسوده است و در نتيجه کار مقاوم سازي نيز انجام شد که انجام عمليات اجرايي براي مقاوم سازي اين طرح نيازمند زمان بيشتري بود.

مرادي عدم مطالعه درست و منطقي و همچنين بي ‌ربط بودن کارفرمايي حوزه هنري با اجراي طرح عمراني را از دلايل عدم پيشرفت بازسازي سينما بهمن سنندج در طول اين چند سال برشمرد و تصريح کرد: توجه به اين امر مهم کار تعمير سينما را وارد فاز ديگر کرد، به همين دليل روند اجراي اين طرح به مدت زمان بيشتري نياز داشت. وي افزود: از نيمه دوم سال گذشته که پروژه را تحويل گرفتم وضعيت نامناسبي داشت، اما خوشبختانه در اين مدت با پيگيري‌ هاي جدي استاندار و تغيير مجريان اين طرح، شاهد سرعت بسيار خوبي در اجراي اين پروژه هستيم.

منبع خبر: روزنامه سينمايي «باني فيلم»
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 10 خرداد ماه 1391

 

 
 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.                        پشتيباني فني و مشاوره برای طراحی سایت: 2644 834 0910
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir