سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

 

   متن خبر

سخنگوی انجمن سینماداران خبر داد:

کمک 500 میلیون توماني معاونت سینمایی به سینماداران

 

معاونت سینمایی از طریق انجمن سینماداران 500 میلیون تومان به سینماهای سراسر کشور کمک ‌می‌کند. محمدرضا صابری (سخنگوی انجمن سینماداران) به ایلنا گفت: به دنبال حذف یارانه ‌ها و افزایش چندبرابری هزینه‌ های آب، برق و گاز در سالن‌ های سینمایی موارد در چند نوبت به معاونت سینمایی ارجاع شد.

وی ادامه داد: بعد از جلسات و بررسی‌ های فراوان، میزان افزایش این هزینه‌ ها از طریق محاسبه میزان هزینه 6ماه اول سال 89 و 6 ماهه اول سال 90 استخراج و به معاونت سینمایی ارائه شد و معاونت سینمایی نیز موارد را جهت حل مشکل به موسسه سینما شهر اعلام کرد.

صابری ادامه داد: در آخرین جلسه‌ ای كه بدین منظور با حضور علیرضا سجادپور (مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی)‌، محمدرضا اشرفی (رئیس انجمن سینماداران‌)، مجید مسچي (مدیرعامل موسسه سینماشهر) بابک خانیان (مشاور اجرایی معاونت سینمایی) و محمدرضا فرجی (مدیر بخش سینماها) در معاونت سینمایی برگزار شد، مقرر شد تا مابه التفاوت این افزایش هزینه به سینماهای سراسر کشور پرداخت شود. سخنگوی انجمن سینماداران تأکید کرد: لذا قرار است مبلغ 500 میلیون تومان از طریق موسسه سینماشهر در اختیار انجمن سینماداران قرار بگیرد و انجمن سینماداران نیز بر اساس یک سیستم مشخص و تعداد صندلی‌ های هر سالن سینما، این مبلغ را به سینماداران پرداخت نماید.

   تشكر سينماداران از شمقدري

پس از اعلام كمك 500 ميليون توماني معاونت سينمايي به سينماداران براي جبران بخشي از هزينه‌ هاي برق و گاز، روز گذشته انجمن سينماداران در اطلاعيه‌اي از اين اقدام معاونت سينمايي قدرداني كردند. در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: بعد از مدت ‌ها چشم انتظاري خوشبختانه معاونت محترم سينمايي در خصوص رفع مشكل هزينه (برق، گاز) سينماها مساعدت نمود و طي آن، جلسه‌اي با حضور آقايان عليرضا سجادپور مدير كل، مهندس مجيد مسچي مديرعامل مؤسسه سينماشهر، بابك خانيان معاون اجرايي معاونت سينمايي، محمدرضا فرجي رياست اداره امور سينماها، محمدقاصد اشرفي رئيس هيأت مديره انجمن سينماداران ايران برگزار گرديد تا در اسرع وقت، مبلغ برآورد شده در اختيار انجمن سينماداران ايران قرار گيرد. در اين جلسه پس از بحث و بررسي در رابطه با حامل‌ هاي انرژي در شش ماهه 90-89 و مقياس مصرفي سينماها، نحوه پرداخت آن تعيين شد. در نهايت نيز مقرر گرديد تا انجمن به سينماهايي كه بدهي به سازمان ‌هاي برق و گاز نداشته باشند، نقداً اين هزينه را پرداخت كند.

در ادامه اين اطلاعيه انجمن سينماداران ايران با تشكر از حاضران در جلسه ابراز اميدواري شده است كه در اسرع وقت با دريافت به موقع اين مبلغ و اجرايي شدن اين راه حل، مشكل بخشي از هزينه‌ هاي مصرفي (برق، گاز) سينماداران نيز مرتفع گردد.
 

منبع خبر: روزنامه سينمايي باني فيلم
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 29 آذر 1390

 

 
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات سالن هاي سينماي كشور به تفکیک استان
ثبت و رفع نقص اطلاعات و مشخصات سینماها
طراحی و راه اندازی وب سایت

 

 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir