سامانه جامع اطلاعات سالن های سینمای ایران

 Information Of Iranian Cinema Halls Owners

 

   خانه  |  اطلاعات سالن هاي سينمايي كشور  |  اخبار  |  درباره ما  |  تماس با ما 

 

   متن خبر

اختصاص كارت سینما برای خبرنگاران منتفی شد

 

انجمن سینماداران در حالی اختصاص كارت سینما برای خبرنگاران را منتفی اعلام كرد كه اجرای این طرح مرداد ماه گذشته از سوی شورای صنفی نمایش فیلم مطرح شده بود.

طرح اختصاص كارت سینما برای خبرنگاران جهت استفاده از پردیس های سینمایی با گذشت بیش از 3 ماه از ارائه وعده آن با اعلام سخنگوی انجمن سینماداران منتفی شد. به گزارش ایرنا، 17 مرداد ماه امسال بود كه شورای صنفی نمایش فیلم مصوب كرد به خبرنگاران سینمایی برای استفاده از سینماها، كارت رایگان ارائه شود. براساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم مقرر شد كه كارت سینما را انجمن سینماداران صادر كند و هر خبرنگار با استفاده از این كارت بتواند با خانواده خود به تماشای فیلم های در حال اكران در پردیس های سینمایی بنشیند. با گذشت بیش از سه ماه از ارائه طرح یاد شده همچنان اجرای آن محقق نگردیده و سخنگوی انجمن سینماداران نیز به تازگی از منتفی شدن كامل اختصاص كارت سینما به خبرنگاران خبر داد.

محمدرضا صابری در گفتگو با ایرنا درباره دلایل صادر نشدن این كارت برای خبرنگاران سینمایی یاد آورشد: صحبتی در این باره در ماه های اخیر شد اما در نهایت به این موضوع پرداخته نشد. وی افزود: انجمن سینماداران اعلام آمادگی كرد كه خبرنگاران فعال در حوزه سینما عكس خود را به این انجمن ارائه و كارت حضور در سینماها برای این افراد صادر شود اما متأسفانه كارت طراحی نشد.

این سینمادار تأكید كرد: در نهایت تهیه كارت برای خبرنگاران سینمایی از سوی انجمن سینماداران و شورای صنفی نمایش فیلم پیگیری نشد و هر دو مجموعه كوتاهی كردند. صابری تصریح كرد: خبرنگاران حوزه سینما با سینماداران ارتباط نزدیكی دارند و به راحتی می توانند برای حضور در سالن های سینمایی با آنان هماهنگی كنند و تصور ما بر این بود در این میان ممكن است سو استفاده هایی انجام شود.

حبیب كاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم نیز با یادآوری اینكه شورای صنفی موضوع كارت خبرنگاران برای تماشای فیلم های سینمایی را پیگیری می كند از طرح مجدد این موضوع در جلسه آتی این مجموعه خبر داد.

منبع خبر: خبرگزاري ايرنا
آماده سازي و تنظيم خبر: مدير سايت | 26 آبان 1390

 

 
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات سالن هاي سينماي كشور به تفکیک استان
ثبت و رفع نقص اطلاعات و مشخصات سینماها
طراحی و راه اندازی وب سایت

 

 اگر مايليد براي خودتان، يا تبليغ محصولات شركتتان، سايت اينترنتي داشته باشيد، از اين صفحه بازديد كنيد.        
 تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه توليد محتواي «دسته جدا» می باشد و بر اساس ماده ۲۳ قانون حمایت حقوق مولفان، هرگونه کپی برداری از آن پیگیرد قانونی خواهد داشت.
 Copyrights All Right Reserved © | تمامی خدمات و فعالیت‌ های این وب سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
 طراحي، راه اندازي و پشتيباني: گروه توليد محتواي «دسته جدا» - abandApart.ir